سفارش تبلیغ
صبا ویژن
shimi konkur
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیمی دهم

جزوه کامل شیمی دهم

بچه های گل دهمی امروز براتون جزوه کامل شیمی دهم رو گذاشتیم که حتما دانلود کنید این جزوه شامل تمامی نکات حائز اهمیت شیمی سال دهم هستش. 

دانلود جزوات کنکوری

 

دانلود جزوه کامل شیمی دهم

 

بیشتر بدانید جزوه کامل شیمی دهم

دانلود رایگان جزوات کنکوریسال دهمی های عزیز نکته ای رو که باید مورد نظر قرار بدید اینه که شروع مطالعه برای کنکور از همین پایه ی دهم شروع میشه. همه ی رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور کسایی بودند از همون سال دوم دبیرستان نظام قدیم یا همین سال دهمی که شما هستید برنامه ریزی برای کنکورشون رو شروع کردند. 

احتمالا میپرسید چجوری باید این کار رو بکنید ؟

جوابش خیلی جواب ساده و کامل و مقطوعی نیست ولی به طور کلی باید پا رو از سطحی که از شما انتظار هست توی مدرسه فراتر بگذارید و سعی کنید کتاب های درسی رو نه در سطح خودشون بلکه در سطحی بالاتر در همون مباحث بلد باشید. یعنی مثلا اگر در درس ریاضی شما توابع رو میخونید نباید به اون مقدار و اون سطحی که توی کتاب گفته شده بسنده کنید بلکه باید این مبحث رو مفهومی و عمیق یاد بگیرید. 

خیلی از بچه ها در مورد پیش خوانی سوم میپرسن. اما این کار اصلا پیشنهاد نمیشه. شما وقت کافی برای خوندن درس های سال سوم خواهید داشت و درضمن کار های عجیب و غریب و فضایی هیچ وقت برای کنکور جواب نداده و نخواهد داد! شما همون طور که گفتیم فقط کافیه بتونید درس های خود سال دهم رو به خوبی ببندید و بدون هیچ مشکلی وارد پایه یازدهم بشید و سعی کنید که تا میتونید در پایه دهم مطالب رو به صورت مفهومی و دقیق یاد بگیرید نه در حد امتحان دادن و 20 گرفتن!

در مورد تابستونی که در پیش رو دارید خیلی از بچه ها سوال میپرسن . یک دانش اموزی که دهم بوده و داره میره یازدهم باید چجوری درس بخونه توی تابستون و چیا بخونه؟ توی تابستون بهترین کاری که میتونید بکنید دوره کردن درس های همون سال دهم هستش به طوری که همه ی درس هایی که در کنکور میاد رو توی تابستون بتونید کاور کنید و نکته ی جامونده ای براتون نمونه. 

در مورد تست زنی هم سوال های زیادی میشه. ببینید بچه ها شما چون توی نظام جدید آموزشی هستید و تاحالا بر اساس کتاب های شما کنکور برگزار نشده خیلی از تست های سال های گذشته برای شما قابل استفاده نیستند (البته خیلی هاشونم هستند ولی تفکیک کردنشون کار شما نیست و بهتره از کتاب های تستی که این کار رو به خوبی انجام دادند استفاده کنید که نکته ای که در مورد اون تست ها هم هست اینه که تست های کنکور اکثرا به صورت ترکیبی هستند و شما هر سه سال رو باید مطالعه کرده باشید تا بتونید بزنید و به راحتی نمیشه تست های یک پایه رو جدا کرد فلذا الان شاید تست زدن با این شرایط برای شما زیاد منطقی نباشه و بهتر باشه تمرکز رو روی مفهومی خوندن بذارید. روی تست های تالیفی هم زیاد حساب باز نکنید چون اکثر تست های کتاب های بازار که برای سال دهم زده شدن استاندارد نیستند.





نویسنده :عباس مطبوعی
تاریخ: یادداشت ثابت - دوشنبه 96/11/24 ساعت: 1:38 عصر

آزمون های کانون و گزینه2سال96

 

دانلود سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی اسفند آزمون 18 اسفند 96 کانون فرهنگی آموزش

سال دهم ، یازدهم و پیش دانشگاهی رشته های ریاضی و تجربی و انسانی

 

دانلود آزمون 18 اسفند 96 قلمچی

 

 

 

 

 

 





نویسنده :عباس مطبوعی
تاریخ: یکشنبه 96/12/20 ساعت: 10:23 عصر